OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Objednávka

Na základě závazné objednávky zboží z nabídky na www.cz777.cz vzniká mezi kupujícím a prodávajícím kupní smlouva. Objednávka se stává závaznou ve chvíli přijetí objednávky prodávajícím. Objednávku je kupující oprávněn zrušit na základě písemné žádosti zaslané na email: info@cz777.cz a to maximálně do dvouhodin od odeslání potvrzení o přijetí objednávky. Po uplynutí dvou hodin od odeslání potvrzení o přijetí objednávky je kupující oprávněn objednávku zrušit jen se souhlasem prodávajícího. Prodávající si vyhrazuje právo na náhradu vynaložených nákladů, které zahrnují např. balné, poštovné za odeslanou zásilku atd. Nepřevzetím objednaného zboží a nezaplacení za něj, porušujete platnou kupní smlouvu a obchodní zákoník. Závazná objednávka musí obsahovat povinné údaje, mezi které patří jméno a příjmení kupujícího, název zboží, počet zakoupených kusů, celkovou cenu, způsob dodání zboží, způsob platby.


Zrušení objednávky ze strany prodávajícího

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v následujících případech:

Objednané zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo je dlouhodobě nedostupné.

Cena zboží se výrazným způsobem změnila nebo byla chybně stanovena.

V případě, že kupující již zaplatil za objednané zboží, bude mu částka vrácena v hotovosti nebo převedena na jeho účet v nejkratším možném termínu.


Reklamace

Záruku lze uplatnit v zákonné lhůtě 24 měsíců od data převzetí zboží kupujícím. Záruka se vztahuje pouze na vady výrobní či vadu materiálu. Záruka se nevztahuje na opotřebení vzniklá běžným používáním výrobku, na poškození vzniklá neopatrným zacházením, ani na škody způsobené vnějšími událostmi, která mohou vést k poškození zakoupené bižuterie a šperků. Pro případnou reklamaci je nutné předložit doklad potvrzující koupi zboží. Záruka se nevztahuje na škody způsobené přepravcem. Pokud jsou při přebírání zásilky patrná poškození balíku, informujte o tom dopravce a sepište s ním protokol.

Prodejce se zavazuje opravit, vyměnit vadné zboží nejpozději do 30ti kalendářních dnů od obdržení reklamovaného zboží, nebo se jinak vypořádat s reklamací na základě individuální domluvy s kupujícím.

Kupující je povinen podat prodejci oznámení o vadách (reklamaci) neprodleně poté co vady zjistil na email: info@cz777.cz . Odpovědí kupující obdrží email s instrukcemi a reklamačním formulářem. Kupující dopraví reklamované zboží na adresu prodejce na vlastní náklady. Reklamace zaslané nám na dobírku nebudou přijaty.


Možnost vrácení zboží

Naším hlavním cílem je především Vaše spokojenost se zbožím, proto má u nás kupující možnost ve lhůtě 14 dnů zakoupené zboží vyměnit za jiné stejné hodnoty nebo vrácení celé ceny zboží.

Kupující má možnost vrátit nepoužité zboží prodejci do 14 kalendářních dnů, počínaje ode dne, kdy kupující převzal zásilku. Vrácené zboží nesmí vykazovat známky:

zboží, které vykazuje závadu (v tom případě je nutné postupovat dle reklamačního řádu)

zboží, které jeví jakékoliv známky použití

zboží bez originálních obalů a příslušenství

Před vrácením zboží kupující kontaktuje prodávajícího na email: info@cz777.cz .Obratem kupující obdrží email s instrukcemi. Kupující dopraví reklamované zboží na adresu prodejce na vlastní náklady. Reklamace zaslané nám na dobírku nebudou přijaty. Po obdržení kompletního a nepoškozeného zboží včetně originálních obalů a příslušenství a předložení dokladů prokazujících koupi zboží vrátí prodávající kupujícímu částku v hotovosti nebo převodem na účet.

Ochrana osobních dat

Prodejce se zavazuje, že získaná osobní data nebudou poskytována žádným třetím stranám. Poskytnutá osobní data budou sloužit pouze k provedení obchodu a komunikaci se zákazníkem. Nákupem v tomto internetovém obchodu souhlasíte se zpracováním a uchováním vašich dat. Veškeré údaje, které zde zákazník uvádí, podléhají ustanovením z.č. 101/2000Sb.,Zákona o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších novel.

Nevyzvednuté dobírky

Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Zákazníci, kteří si objednají zboží a nezaplatí objednávku, případně si následně nevyzvednou expedovanou zásilku na dobírku, budou zveřejněni v registru dlužníků a bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv. smluvní pokuta) ve výši 200,- Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Objednávku je možné stornovat do 2 hodin od objednání.

Objednáním zboží kupující souhlasí s těmito obchodními podmínkami